zondag 14 maart 2010

Hij is af!!

Eindelijk, hij is af. Wat een project was dat zeg. Ik dacht even een binnenjas en een buitenjas naaien en die in elkaar zetten, maar iedere keer bedacht ik nog wat nieuws erbij zodat het meer en meer werk was. Maar uiteindelijk ben ik meer dan tevreden met het resultaat. Mijn meisje loopt er vrolijk bij deze zomer.

Het patroon is Jade van Farbenmix. De buitenstof is van Hilco en komt van Michas Stoffecke in Duitsland en de binnenjas is van de Albert Cuyp in Amsterdam.



Sandra

7 opmerkingen:

  1. Wat een hele mooi jas heb je gemaakt. Oog voor details heb je zeker.

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende jas! Een pláátje is het.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke jas, wat herkenbaar dat je tijdens het naaien nog van alles verzind !
    En dat naamlabel wat origineel ! (leuk idee)

    ben benieuwd naar je volgende creatie's

    groetjes sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig. Ik heb bijna dezelfde jas gemaakt, alleen een andere voering. Jouw naamlabel vind ik wel erg gaaf.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wilde net zeggen: zoiets heb ik eerder gezien! Ja, bij Fienke dus... die was ook al zo leuk en deze van jou ook!! De meiden zullen er fris en fruitig bijlopen deze zomer! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk jasje zeg en wat een mooi stofje! Mooi gemaakt en leuk naamlabel!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen