donderdag 11 maart 2010

Preview Jade voor Lisa!


Al dagen ben ik in de greep van Jade, het patroon van de zomerjas voor Lisa. Het stofje lag al te wachten in de kast om geknipt te worden. Eerst dan maar de binnenjas, gemaakt van rood met witte stip katoen. Nadat die de pascheck had doorstaan kon ik eindelijk de schaar zetten in de prachtige Hilco stof met appeltjes. Speciaal voor mij uit Duitsland gekomen. Ook de buitenjas is nu af met daarop de nodige lintjes en zakken. Vervolgens bedacht dat het wel leuk is als haar naam in de jas staat, dus vanmiddag een naamlabel/applicatie gefabriceerd. Vanavond die erin genaaid. Nu nog de beide jassen aan elkaar naaien. Dit laat ik wachten tot het weekend, wat later op de avond maak ik wel eens denkfouten en dat kan ik me nu niet veroorloven want de stof is op.

Nog even wachten dus en hopelijk kan ik na het weekend het resultaat laten zien. Ik wil de foto ook in het daglicht maken omdat ik zie dat de kleuren nu wat flets zijn.

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen