zondag 25 april 2010

Bandito!


Toen dit patroon uitkwam bij Farbenmix wist ik het: die moet ik hebben. Deze versie is gemaakt van nicky velours, paars en turquose. Ik heb de getailleerde variant op het patroonblad genomen. Opgepimpt met applicaties van de serie Deerstar van Luzia Pimpinella . Het was een superleuk en makkelijk patroon om te maken maar omdat er zoveel versieringen opzitten toch nog bijna mijn hele vrije dag mee bezig geweest. 


Lisa vind het een heerlijk vest en doet hem het liefst niet meer uit. Jammer dat de maat voor Maurits nog wat aan de grote kant is, want dit is ook een erg leuk patroon om voor jongetjes te maken.


En nu lekker genieten van de zon!



3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden. Mooie kleuren.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Je heb een award
    kijk op mijn blog
    www.bysonja-sonja.blogspot.com

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh deze is super in die kleuren!! Heel erg mooi en het staat super!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen