zondag 11 april 2010

Geen roze!


Een keer geen roze setje. Over anderhalve week wordt mevrouw 3 jaar en eindelijk komen haar haren tevoorschijn. Ze zal nu wel niet meer voor een jongetje worden aangezien dus roze is niet meer noodzakelijk ;-) .

Dit keer een Amelie jurk en een Roos 5011 legging. Lisa vond het maar raar dat er maar 1 zak op zit. Ze vindt dat ik de jurk nog maar even af moet maken!
Ik had de Amelie in 98/104 gemaakt maar moest hem erg innemen en heb hem een stuk langer moeten maken.



Had ook haar verjaardagsjurk, Xenia halterjurk, al klaar maar ook die is veel te groot. Op het Sancho forum gevraagd hoe ik het aan moet passen. Een aantal oplossingen aangedragen gekregen maar ik moet er nog mee aan de slag. Wil de jurk namelijk niet verknallen dus even moed gaan verzamelen.


Sandra




2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Dit kleurtje blauw staat haar super en als haar haartjes doorgroeien zul je zien dat groen haar ook super staat!!
    We hebben een mannetje met rode haartjes en deze kleuren staan hem geweldig!!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat haar echt schattig. Toen ik zo oud was als zij nu is, had ik hetzelfde probleem. Ze dachten dat ik een meisje was, maar toen pa zei dat ik een jongetje was, kreeg hij op zijn neus dat ik dan beter iets in het roze zou dragen, want blauw was voor meisjes, en roze voor jongetjes.
    meisjes werden beschermd door O.L.V. en Zij droeg altijd blauwe kleren, dus een blauwe kleur voor de meisjes.
    de jongetjes werden beschermd door de doornen van een roos, dus een roze kleur voor de jongetjes.

    BeantwoordenVerwijderen