donderdag 22 april 2010

Lisa 3 jaar!

Mijn kleine meisje is al weer 3 jaar geworden vandaag. We hebben een heerlijke dag gehad en Lisa heeft veel cadeaus gehad en erg genoten van alle aandacht. De jurk was nog een hele opgave. Het is een Xenia van Farbenmix. Ik had maat 98/104 gemaakt, maar deze viel enorm groot uit.



Gelukkig is er Sancho , waar ik op het forum heb gevraagd wat te doen. Diverse tips kreeg ik maar het handigst en mooist leek mij het stikken van elastiek in de achterkant. Ik moest wel echt moed verzamelen om het te doen want ik wilde de jurk natuurlijk niet graag verknallen. Maar het resultaat mag er zijn.
Hieronder nog een foto van de achterkant, waar je het elastiek kan zien.






1 opmerking:

  1. Ff via Sancho,
    Mooi aangepast hoor, en lekker fleurig!
    Van harte met je meissie.

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen