zondag 18 juli 2010

Give Away!


WOW, het is zover, meer dan 50 volgers. Dus volgt uiteraard mijn eerste Give Away.
Bovenstaande bloemen/blaadjes applicatieset haak ik voor je. Het kan ook in andere kleuren. Met de winnaar zal ik overleggen werlke kleuren gewenst zijn.

Wat moet je doen?
* Volger zijn op mijn blog
* Een link naar deze Give Away op je eigen blog plaatsen
* Een reactie op dit bericht achter laten.

Op 15 augustus zal ik de winnaar bekend maken. (Dit om de vakantiegangers ook de kans te geven mee te dingen.)

Sandra

7 opmerkingen:

  1. Tjee, wat gek. Ik had gisteren al een reactie geplaatst.

    Maar ik wil graag mee doen. Wat ik kan helaas niet haken.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik wil ook wel meedoen. Ik heb me al aangemeld als volger en ik heb een link naar je Give-Away op mijn site gezet.
    Ze zijn echt mooi die applicaties, ik vind het zelf echt heel moeilijk om met twee kleuren te haken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Zou je mij je adres willen mailen op sandravriesema51@hotmail.com ?
    Dit i.v.m. je P.I.F. cadeautje.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke bloemen. Ik kan zelf niet haken, dus ik doe graag mee ;-D
    Hij staat op mijn weblog hoor, en ik ben volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen