zaterdag 31 juli 2010

P.I.F. cadeautje


Vandaag kreeg ik dit fantastische mobielhoesje van Sandra van Applicatie en zo toegestuurd. Het is mijn P.I.F. (Pay It Forward) cadeautje. Super, dankjewel!!

Hoe werkt het:
Jij krijgt een zelfgemaakt cadeautje toegestuurd, vervolgens stuur je aan drie mensen een cadeautje en aan diegene waar jij het cadeautje van gekregen hebt. 
Wie wil er meedoen. Ik zoek drie mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje stuur en die daarna mij en drie anderen wat sturen. Als je mee wilt doen, laat dan even een berichtje achter.

Overigens viel het cadeautje ook erg in de smaak bij Maurits!


Sandra

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Leuke foto's en ik ben blij dat het tasje (bij jullie alle twee hihi) in de smaak valt !!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hè, zo'n P.I.F. en je krijgt zulke leuke post. Je kunt andere mensen op zo'n leuke manier blij maken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat een leuk idee is dat, ik wil wel mee doen met de P.I.F, zeg maar wat ik moet doen!
    (ben je meteen gaan volgen, leuke dingen maar je hoor).

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Sandra, wat een leuk blog! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen