vrijdag 6 augustus 2010

Mijn nieuwe vriend


Woendag was het dan zover, mijn nieuwe vriend werd bezorgd. Ik had er lang naar uitgekeken. Toen de kindjes naar bed waren heb ik met zorg de doos uitgepakt. Ik heb toen het naaigedeelte uitgetest en die is goed bevonden. Donderdagavond ben ik aan de slag gegaan met het borduren. En ik was verrast over het resultaat. Het zag er erg goed uit voor een eerste keer.


Ik gebruikte de freebie van Smila als eerste borduurtje.
Met dit als eindresutaat. Wat ik me nog wel afvraag. Ik heb de " tussendraadjes" er pas na de tijd tussenuit geknipt maar ik vraag me af of dat de juiste manier is.


Sandra

p.s. Ik zoek nog mensen voor mij PIF!!!!

10 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit zeg !!! En dat vd eerste keer !! dat beloofd nog wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg jij boft met zo'n mooie machine.....prachtige borduurtjes maakt ie. Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe machine !
    Nu snel de freebies van applicatie-en-zo testen :)

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit. Ik heb ook net een borduurmachine en ben ook volop aan het proberen.
    Leuke freebies heb je gemaakt.
    Ik kan ze nergens vinden op die site, of wisselen ze elke dag?
    Groetjes,
    Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke freebies kon ze ook niet vinden op de site. nou is mijn duits ook 0 dus misschien is dat het punt. hoe zoek ik ze op?

    groetjes rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de link inmiddels aangpast. Ze zijn van Smila maar staan op de site van Zaubermasche.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Wauw!!!!
    Ik ben ook al een tijdje aan het nadenken over een borduur/naaimachine mag ik vragen weke dit is?? Ben nl zo bang dat ik er 1 koop waar ik alweer snel van denk hmmmm wilde dat ik een groter borduur oppervlak had.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik knip zelf altijd de draadjes waar weer overheen geborduurd gaat worden, gelijk weg, dat is wel zo makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi

    ik heb hem gevonden maar mijn duits he tjonge.
    is het een freebie en betaal je 1,80 als je een uitgeborduurde bloem laat op sturen? hoe krijg je hem op je computer?

    groetjes rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai,
    Wat een geweldige machine en wat maak je mooie
    freedie,s en kan dat zo in de ring ?Moet je hem niet steeds verstellen dus de naald enz ..dus steeds weer opnieuw instellen...
    Vind het geweldig ...

    Gr van Marian

    BeantwoordenVerwijderen