vrijdag 20 augustus 2010

Tini de eerste!


Dit Farbenmix patroon heb ik al lang in huis, maar nog nooit gemaakt. Waarom weet ik eigenlijk niet. Ik heb nu de tuniek versie gemaakt. Hij valt net over Lisa's billen. Leuk voor de herfst met een spijkerbroek eronder.

Dit was mijn proefprojectje om mijn nieuwe machine te leren kennen. En ik moet zeggen, de machine is meer dan goedgekeurd. Borduren gaat echt veel makkelijker dan ik had gedacht en het naaien went ook snel. Kortom ik ben happy. Volgende week nog twee hele dagen voor mezelf om achter de naaimachine te zitten, dan maar aan de slag met de winterjas voor Lisa.

Sandra

Sandra

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooi zeg !!!
    Ik heb het patroon ook al jaren, maar ook nog nooit gemaakt, raar eigenlijk, het blijft een prachtig patroon..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gaaf tuniekje. Die print is ook zo leuk. Hele mooie kleurtjes.
    Fijn dat je het zo goed kunt vinden met je nieuwe naaimachine.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen