maandag 11 oktober 2010

Twee Antonia's


Afgelopen zaterdag was de Sancho dag. Daar heb ik workshops gevolgd. (En een heleboel leuke mensen gesproken die net zo gek zijn op zelf dingen maken als ik.) In de ochtend Embird, een computerprogramma voor borduren. En in de middag volgde ik de workshop van Jenny . Daar heb ik geleerd om tricotboordjes aan te zetten. Gisteravond gelijk maar het geleerde in praktijk gebracht. En ik moet zeggen dat het een makkelijke manier is, die supermooi wordt. Ik ben blij!!

Sandra

6 opmerkingen:

  1. Wow, ze zijn mooi geworden zeg! Ik ga ook snel een antonia maken. Je machine doet het dus weer goed. Gelukkig maar,

    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heel mooi geworden en de boordjes zitten er ook heel netjes aan! Handig zo een workshop!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er strak uit hoor! Toch handig dat die workshops gegeven worden ;-) En nee, ben er nog niet achter waar Lize Lisa van kent. Ze kwam met een heel ingewikkeld verhaal over de BSO en alles, maar dat kan niet ;-)

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, ik wil binnenkort ook iets maken met zo'n gemakkelijk boordje.

    Groetjes,
    Roelfina(Lachebekje op het forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer veel gemaakt de laatste tijd. Ziet er allemaal leuk uit. Handig, zo'n cursus boordjes aannaaien, bij mij wil dat nog wel eens gaan lubberen... (en dat is dan zo zonde van het kledingstuk).

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt!
    Fijn dat je machine weer lekker meewerkt!

    groet,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen