donderdag 2 december 2010

Milli winterjas!


Ik denk dat deze winterjas ruim 2 maanden half af op de paspop heeft gehangen. Op de een of andere manier kon ik niet de motivatie vinden hem af te maken. Maar net voor de sneeuwinval is het me toch gelukt. En eigenlijk was het een werkje van niets vergeleken met de tijd die ik er al ingestopt met de vele borduurtjes van de jas.

De mouwen op deze en de volgende foto lijken niet even lang maar dat is gezichtsbedrog. De borduurtjes komen uit de serie Kleine Wunderwelt van Milli Zwergenschon . Het patroon van de jas is Tinka-Bella van Farbenmix.

Uiteindelijk ben ik meer dan tevreden met het resultaat en de kleine prinses ook. Ook heeft die de kouproef doorstaan!


Sandra

7 opmerkingen:

  1. En of je tevreden mag zijn, het is een schitterende jas!!!! Ik vind hem helemaal geweldig geworden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super jas!!!gelukkig heb je 'm af gemaakt.Al die borduurtjes erop maken de jas echt uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi!! Goed dat je hebt doorgezet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent de winnaar van mijn giveaway, wil je je adresgegevens naar mij sturen? mirjam[at]zohappy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige jas!
    Wat heb je voor stof gebruikt, de binnenkant lijkt wel fleece, heb je tussen de buiten en binnenkant nog een voering voor de warmte gebruikt?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, wat maak je mooie kleren, ik ben ook helemaal weg van deze winterjas! Heb me meteen aangemeld als volger, dan hoef ik niks te missen ;)
    Groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen