woensdag 23 februari 2011

Stoffenbuit!

Vanmiddag lekker wezen shoppen op het Stoffenspektakel in Barneveld. Wat een keuze. Maar gelukkig na een uur of drie toch helemaal geslaagd.

De bovenste is een joggingstof voor een colbertje. De blauwe ruitjes is gecoat katoen en samen met het hollandse stofje eronder zal een zomerjas worden. Rechts het kleurrijke lapje met de ruitjes eronder wordt een ABC118 die zo populair is dat die op het hele Stoffenspektakel niet meer te krijgen was. Daaronder blauw met witte noppen voor de Elodie voor Lisa's verjaardag. Uiteraard is de rest ook voor Lisa.

Linksonder nog een stukje gecoat katoen met een ander katoentje voor luiermeeneemtasjes voor zus en mezelf.

Nu snel de machines op tafel en aan de slag!

Sandra



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, mooie buit hoor! Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lapjes! Lekker hoor. Ik wil in maart naar Deventer naar het spektakel. Eerst even een zooi lappen wegnaaien ;-)

    Groetjes Jeannette

    Oh PS ik zag een tijdje terug (vorige week dinsdag denk ik) je man met de kids bij Hilvers ;-) Ik heb niks gezegd hoor, maar was wel even aan het kijken of je in de buurt was, maar volgens mij waren ze zonder jou op stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    wat een leuke stofjes! ik ben op zoek naar de verkoper van de gecoate katoentjes, weet jij misschien nog wie dit was?
    groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen