dinsdag 29 maart 2011

Bandito!

Dit heerlijke lente-vest Bandito van Farbenmix voor Lisa gemaakt. Ik heb eindelijk de Purehstof durven knippen.
Het is een lekker vrolijk vest geworden dat vast ook super staat op een stoere spijkerbroek.


Overigens ben ik ook helemaal into de streepjes. Ik heb op het afgelopen stoffenspektakel nog roze-wit en donkerblauw-wit gekocht.
Ik ga me eerst maar eens richten op een erg leuk project waarover jullie hopelijk snel meer horen en natuurlijk Lisa's verjaardagsjurk. De Elodie in blauw witte stippenstof.


Sandra

4 opmerkingen:

  1. Je hebt er de vaart in zeg, ik lees dit natuurlijk van boven naar onder, begon bij het rokje, toen jasje en nu dit leuke vestje. Superleuk zeg!! En de Elodie wordt vast prachtig in blauw met witte stippenstof!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een leuke kleertjes gemaakt.
    De jas is echt een plaatje.
    De Bandito is zeker vrolijk geworden.
    Heb er al 6 gemaakt en ze zijn allemaal afgedragen.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super Bandito zeg!! Lekker vrolijk en blij! Zal Lisa leuk staan met die rooie haartjes erboven :D Valt ze lekker op op school!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw die is super !!! ik moet hem nog steeds maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen