zaterdag 2 april 2011

Cupcake workshop!

Vandaag hadden mijn vriendinnetje en ik een superleuke workshop Cupcakes Maken bij Bakfeest & Zo . De dag begon natuurlijk al goed met het mooie weer. En van al die vrolijke kleurtjes van de cupcakes wordt je helemaal blij.



Ik wilde graag leren hoe het moest omdat Lisa over 3 weken al weer 4 jaar wordt en gek op cakejes is. Dus een etagere vol met roze/paarse cupcakes leek me wel een mooie verjaardagsverassing.



Het is echt heel erg leuk om te doen en de tijd vloog om vanmorgen. Maar gelukkig mag ik al snel weer aan de slag.
Net samen met manlief buiten op de loungeset lekker genoten van de overheerlijke cupcakes. Topdag!

Sandra

2 opmerkingen:

  1. wauw mooi zeg!!! geloof dat heel Nederland in de ban is vd cupcakes etc. ;-) kom ze overal en bij iedereen tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk!!! Ben meteen gaan kijken voor de workshop, maar helaas... niet in de buurt, jammer!! Succes met de verjaardags-cupcakes, we zullen ze hier wel gaan zien toch?!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen