woensdag 20 april 2011

Verjaardagsjurk Elodie!


Dit fantastische Farbenmixpatroon Elodie van Collie-Collie.com kocht ik al toen het net uitkwam. Met als doel: Lisa's verjaardagsjurk als ze 4 wordt. En dan is het nu bijna zover. Lisa is al echt aan het aftellen.
Ze heeft wel meegeholpen met het patroon over tekenen, zie hieronder.

De jurk is helemaal naar mijn zin geworden. Zelfs voor het eerst een blinde rits ingezet en ik moet zeggen dat die er perfect inzit. Nog twee nachtjes slapen en dan kan ze er de hele dag in pronken. Zelfs zonder shirtje eronder, zo mooi wordt het weer!


Sandra



6 opmerkingen:

  1. wat een leuke jurk met die grote noppen!! Zo'n Elodie heb ik nog niet eerder gezien, heel apart! Een hele fijne dag gewenst overmorgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal geweldig de Elodie in deze stof!!Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep hoera! Lisa is vier, ook voor jullie nieuwe tijden.
    Allemaal van harte gefeliciteerd en een fijne dag.
    De jurk is prachtig!
    Groetjes Alies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw deze is prachtig!! Ik vind hem in deze stof geweldig!!
    Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige verjaardagsjurk!! Ik ben dol op stippen en deze vind ik super.

    Je dochtertje zal heerlijk zwieren op haar verjaardag en met dit weertje kan ze heerlijk woeperen met de rok!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen