zondag 24 juli 2011

Eindelijk een stoffenkast!

Heel lang zat ik in de ontkenningsfase. Zoveel stof heb ik nou ook weer niet, dus een kast is echt niet nodig. Maar nu ik dan toch op zolder mijn eigen naai-atelier krijg is een kast natuurlijk wel heel erg fijn.
Vanmiddag heerlijk in de weer geweest om al mijn stofjes uit te zoeken en een plekje te geven in de kast. 
Maar zoveel stof is het nou ook weer niet.....toch?




In de vakantie gaan we alles verder opruimen en dan kan het echte inrichten beginnen.

Sandra

5 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk een eigen naai-atelier... je kast is lekker vrolijk met al die lapjes!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker he, ik heb op zolder ook mijn atelier en kan daar heerlijk rommelen! (en alles laten liggen als ik dat wil...)

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n kast ziet er wel heel gezellig uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n eigen ruimte met royale opbergkast!! Dat zal prettig werken! Enne je hebt echt niet zo veel lapjes hoor! Ik heb vollere kasten gezien!! (hier zit ik ook iemand die nog heel erg in de ontkenningsfase zit :-).
    Groetjes ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw heerlijk al die kleuren zo samen.
    Ik heb dezelfde kasten, heb er 3 vol, dus jij hebt niet niet teveel hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen