zondag 28 augustus 2011

Milli-jurk voor Lisa!

Het eerste winterkleertje is klaar. Ik had een Amelie geknipt, geborduurd en toen bedacht ik dat ik toch liever een jurkje wilde met lange mouw. Gelukkig past het patroon van de Antonia op de Amelie en met wat bijknippen van de schouders en zijkanten onder kreeg ik dit model.

Het borduurtje is van Tausendschones. Het zat ook op Lisa's winterjas vorig jaar. Ik blijf het een superserie vinden. Natuurlijk moest tijdens de fotosessie gek gedaan worden en ook de achterkant moest op de foto.
Na de sessie is de jurk niet meer uitgegaan. Kan me dat heel goed voorstellen, aan het weer te zien is het al herfst. Ik vind het wel lekker hoor, weer winterkleding maken. Mijn volgende project is er een voor mijzelf, namelijk een tas van de PTT Postzak!


Sandra


5 opmerkingen:

  1. Wat een heeeeerlijke jurk! Om in te wonen lijkt me, geen wonder dat je dochter hem niet uit wil doen! En wat heeft ze een heerlijk stralend gezichtje, om te stelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die 2e foto is super zeg, zo schattig!! Leuk jurkje is het geworden! Slim dat ze hem niet meer uit wilde trekken, ik geef haar groot gelijk!

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super!! heerlijk die trui jurken ;-) hier ook favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan mij voorstellen dat ze blij is met dit jurkje, wat een plaatje.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n verlengde Antonia.
    Het staat haar geweldig!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen