maandag 19 september 2011

Badjas nummer 1 af!

De eerste badjas is af. Er zat nog roze garen op de machine dus eerst die van Lisa gemaakt. Deze fleece kocht ik op het Stoffenspektakel in Deventer. Lisa wilde er een jas, een trui een jurk en een badjas van. Ja, dat gaat natuurlijk niet van anderhalve meter. Dus eerst maar eens een badjas. Omdat het lekkere dikke fleece is heb ik er voor deze badjas voor gekozen om hem niet helemaal te voeren.
Voor de accenten heb ik de Lovechirp stof van Farbenmix gebruikt waar ik heel zuinig op ben.
Het patroon is Klein Borkum van Farbenmix. Ik heb maat 122/128 gemaakt nog lekker ruim maar niet te.
Ik vind hem super en Lisa ook!


X Sandra

5 opmerkingen:

  1. Prachtig!! En heerlijk warm voor de winteravonden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is errrug leuk!!! En helemaal nu het wat kouder word! Lekker in pyama en badjas naar beneden!
    Je gaat echt als een speer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ís super!! Wat een prachtige badjas... ik denk dat ik zo'n modelletje ook voor Bridget maak, bij haar valt 'ie bijna uit elkaar . Het exemplaar is van Kirsten geweest en veelvuldig met zwemles gebruikt en ook bij Bridget haar zwemles... dus hij is er belabberd aan toe.

    Goed idee om hem van Fleece te maken, dat is heerlijk zacht. De stippenstof met de vogeltjesstof van FM is zó mooi! Schitterend!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw prachtig is die gworden.
    Die stof is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat is ie mooi gemaakt, ik waag me nog niet aan kinderkleding, maar wil ik wel gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen