maandag 19 september 2011

Badjas nummer 2 is ook af!

Jaaaaaa, eindelijk heb ik dan eens iets voor Maurits gemaakt! Het is een badjas geworden. Mariëtte was zo lief om voor mij de sneakerstof van Farbenmix van de markt in Maastricht mee te nemen.
De binnenkant is helemaal van sneakerstof en de buitenzijde van grijze nickey velours. Hij ook tweezijdig te dragen.
Dus beide kids kunnen lekker warm op de bank zitten deze winter!
Ook dit is een Klein Borkum alleen een paar maatjes kleiner dan die van Lisa.

X Sandra

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat ligt de productie hoog bij jou, daar wordt ik gewoon jaloers op! ;-)
    Mooie badjassen heb je gemaakt.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!! Vond de andere ook al zo prachtig!

    Wordt echt jaloers op hoe mooi en hoe snel je alles af hebt. Maar ja ik ben pas een beginner....

    Liefs Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie, ik heb je een mail gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen