maandag 5 september 2011

Herfstshirt!

Lekker vrolijk shirt voor de herfst. De applicatie lag al een seizoen in de kast te wachten op een geschikt shirt. Nu dan eindelijk opgestreken. Soms vind ik het ook gewoon zonde om dingetjes te gebruiken en dat was met deze applicatie ook zo.
Het shirt is een Antonia. eigenlijk maak ik nooit andere shirts voor Lisa omdat deze zo mooi zitten en ik ook precies weet welke maat ik moet nemen en hoeveel het lijfje en de mouwen verlengd moeten worden!

X Sandra



5 opmerkingen:

  1. Hé die is leuk geworden!! Deze applicatie kende ik niet, maar hij is erg mooi! Kan me voorstellen dat je erover twijfelde om hem te gebruiken, ik ken dat gevoel heel goed ;-) Maaaar hij staat super op dit shirt!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes heb je gebruikt en de applicatie past er helemaal goed bij! Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo... wat een super mooi shirt!! geweldig

    BeantwoordenVerwijderen