zaterdag 3 september 2011

Round Robin Traveling Envelop.

Ik doe mee met het Round Robin project. En wel met de Traveling Envelop. Een reizende, grote envelop ( vaak aan de buitenkant al een feestje om te zien!) met allerlei leuke goodies. Nummer 1 stuurt een envelop met leuke plaatjes, papiertjes, stofjes, kaarten, stickers, postzegels,lintjes e.d naar nummer 2. Gewoon klein, plat spul dat in een envelop past. Nummer 2 haalt daar uit wat ze leuk vind en vult de envelop weer aan met eigen spul en verstuurt hem naar nummer 3. En die nummer 3 was ik dus.

Ik doe mee met de envelop met het thema DIY (Do It Yourself). Daarin zitten allemaal spulletjes waarmee je iets zelfgemaakts kan maken. Ik heb er deze superschattige cupcake-bedeltjes uitgehaald. Lisa was er ook gelijk helemaal weg van.

Dit was de hele inhoud van de envelop:

Nog even bedenken wat ik er zelf in ga doen. En dan gaat de envelop zo snel mogelijk op de bus voor de volgende in de rij.

Wil je meer weten over het Round Robin project kijk dan hier.

X Sandra


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen