woensdag 19 oktober 2011

Winter Elodie voor Lisa!

Deze zomer was ik bij Kateris (wel meer dan eens) en vond ik deze winterribjes. Van allebei wat meegenomen,  laatste van de rol. Bedacht dat ik er wel een Elodie van wilde maken. Helaas bleek de stof met de bloemen te klein voor de rokbanen. Ik heb de rokbanen daarom een stuk smaller gemaakt zodat het wel zou passen. Nog steeds is de jurk enorm wijd aan de onderkant, wat natuurlijk wel een voorwaarde is voor een echte meisjes draaijurk.
Ik heb deze zonder rits gemaakt. Wel zo handig voor op school met aan- en uitkleden voor de gym.

Mijn volgende projectje is een Elodie in opdracht. Het blijft een superpatroon!!


X Sandra

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi exemplaar, mooie warme kleuren heb je gekozen!

    Groetjes,
    mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om een keer een elodie te zien van babyrib. Ik zat me al af te vragen of dat kon. Hij is mooi geworden!
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig!! ik ben dol op die stof, heb hem zelf ook nog liggen hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jurk is het geworden. De stof vind ik schitterend!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik als net je reactie op sanchoforum, op mijn vraag over de elodie, ik bedoelde jou elodie in mijn 1e berichtje, ik vind hem erg mooi!Hierdoor kreeg ik weer extra motivatie om de elodie te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen