dinsdag 6 december 2011

PTT tas!

Eindelijk dan weer eens wat om te showen. Ik heb mijn blog lichtelijk verwaarloosd want ik zag dat het laatste bericht van eind oktober was, schandalig. Ondertussen ook niet erg veel gemaakt maar toch. Dit is een PTT tas voor mezelf. Ik heb het patroon Mia van Traumschnitt gebruikt. Overigens lijkt hij op de foto scheef, maar dat is hij niet.

Hopelijk kan ik voor het eind van het jaar nog wat blogberichtjes plaatsen. Soms is de zin weg en plof ik 's avonds gewoon lekker op de bank terwijl ik die dag had bedacht nog vanalles te gaan naaien. Nou geloof ik dat iedereen wel een een dipje heeft dus dat komt vast goed. Het volgende project is een trui voor Lisa.

XSandra


1 opmerking:

  1. Hij is super geworden Sandra!!!
    Ik herken dat wel hoor, van even geen zin en op de bank ploffen ;-)
    Ik zag dat ik ook achter loop met mijn blog. Straks maar even doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen