donderdag 22 december 2011

Vestje en jurk

Eindelijk weer eens wat gemaakt. Het vestje stond al heel lang op de planning en vandaag ging het dan gebeuren. Ik moet zeggen het was een werkje van niks. Dat had ik best eerder kunnen doen. Het enige nadeel is dat ons hele huis inmiddels roze is van de pluizen van de betreffende stof.


De jurk is net zo snel in elkaar gezet als het vestje. Het is een shirt van de Hema doormidden geknipt en dit leuke streeptricotje heb ik ertussen gezet. Ik twijfel nog over de onderkant van de mouwen. Misschien dat ik die nog vervang door ook de streepjes stof anders wordt het bovengedeelte zo roze als ze het vestje erbij aan heeft. Anyway ik ben blij dat er weer eens wat uit mijn handen is gekomen.


Voor iedereen hele fijne feestdagen gewenst!

XSandra

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig setje.
    Ik denk dat een streepjes mouw inderdaad heel leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh superleuk, mijn dochter heeft een gekochte jurk die hier op lijkt, staat zo leuk, bedankt voor de tip om het zo te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik herken het van de pluisjes overal in huis. Heb dat zelf ook 1 keer gehad met een stof.

    BeantwoordenVerwijderen