donderdag 9 februari 2012

Rokje voor komend seizoen!

Geen Elfstedentocht, dan maar lentespulletjes maken. Dit rokje is de eerste voor komend seizone. Gemaakt uit allerlei restjes tricot. Ik had stroken van max 40 cm bij 1 meter en dit is het resultaat.

Helaas had ik wel een speld laten zitten en ben ik daar met mijn lockmes overheen gegaan. Die doet het dus niet meer. Gelukkig had ik al bedacht dat ze voor een beurt naar de dealer moesten, zowel naaimachine als lockmachine. Maar ik moet nog wel voor de Carnaval een Tinkerbell jurk voor Lisa in elkaar knutselen dus nog even bedenken hoe ik dat ga doen. Komt vast wel weer goed. Resultaat zien jullie volgende week!

XSandra


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk!!!! Is dit het bizzkids rokje???

    Liefs Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw !! wat een geweldig rokje!! super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een super leuke rokje en heb je daar ook een patroon van ? ZO ja welke en mag ik het anders tegen vergoeding overnemen ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een patroon uit de Bizzkids zomer 2009. Volgens mij deze nog wel te koop!

    BeantwoordenVerwijderen