zaterdag 10 maart 2012

Lina! Eindelijk!

Supermodelletje! Het is de Lina van Frau Liebstes .Al een tijdje heb ik dit e-book in huis maar aangezien mijn naaimachine al bijna 3 weken weg is voor onderhoud :-( heb ik deze toch maar helemaal op de lockmachine gemaakt.
Lisa kan hem gelijk morgen aan op haar nieuwe rode broek!
Ik kan dan ook even de maat beoordelen. Wil er nog 1 gaan maken in jurkvorm maar dan van mijn Skandinavische stofjes waar ik niet zo heel goed de schaar in durf te zetten, dus eigenlijk is dit gewoon een proefmodelletje!

XSandra


5 opmerkingen:

  1. jouw versie is ook mooi geworden.
    ik ga hem ook nog maken in een jurk.heb al leuke modellen voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden. geweldige stoffen en kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen