zaterdag 14 april 2012

Cameratasjes!

Voordat we naar de Efteling gingen afgelopen donderdag heb ik nog even deze fotocamerahoesjes gemaakt. Voor Lisa eentje met Roodkapje en de Wolf, hoe toepasselijk. En voor mezelf een met de nieuwste stof van Farbenmix die ik nog via Kleurenmix.nl kon bemachtigen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de stof prachtig vind maar niet echt een kinderstofje. Dus ik heb hem maar ingepikt. Vind het ook meer een winterstofje dus als het straks tegen de herfst loopt zullen jullie hem nog wel eens tegenkomen op mijn blog.


XSandra

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tasjes! Ik heb de stof nu ook, ook niet zozeer voor kinderkleding maar meer voor tassen ed. Ik vind hem helemaal geweldig!

    Liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk handig die cameratasjes! En de stofjes zijn geweldig! Was het leuk in de efteling?
    Groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen